نقطه نظرات

نقد و بررسی

نقطه نظرات

نقد و بررسی

معرفی

سلام دوستان عزیزم

من سینا هستم . وبلاگ دیگر من ( www.boys-e-girls.blogsky.com ) هست .

در این وبلاگ بیشتر به انعکاس نقطه نظرات پرداخته خواهد شد.

شما هم اگر نقطه نظری ( در هر موردی ) دارین می تونین ارایه بدین .

البته روش کار به این صورته که یک موضوع مطرح میشه و از شما درخواست نظر میشه . نظرات شما در صفحه اول وبلاگ نمایش داده می شود.

ولی اگر مایل بودید شما هم می توانین موضوعی رو انتخاب و در قسمت نظرات مطرح کنین.

منتظر اولین موضوع باشین

با تشکر

نظرات 2 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام دوست من
بسیار پیشنهاد خوبیه ...
من که هستم .

ممنونم کامران جان ... منتظرت هستم


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد